من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

I've never become you

سپیده.

I do not deserve you, then


Well as Frank

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 16:13

درگیرم دوباره.. این بار با وضوح بیشتری ابراز علاقه عاشقانه می‌کنه و تو گویی که آتش بی‌قراری در قلب من روشن شده.
.
نمیدونم والا. بریجی ارتباطش رو چن ماهه به طور جدی قیچی کرده.
تو برنمیگردی به صفحه ت؟

میدونی فرق اساسی عشق با دوست داشتن اینه که عشق تحریک میشه ولی دوست داشتن تعمیق میشه. عشق گهگاه گیری داره و گذراست مثه مستی ولی دوستی از ابدیت حرف میزنه هر چند شدید مثه عشق نباشه ولی ماندگاره.
به قول سپیده، آذرخش و لحظه ای نباش، شعله باش تا ماندگار باشی.
این رابطت با این فراز و نشیب دوستی نیست یا حداقل دوستی نشده هنوز.
برای عبور از این وضعیت میتونی در معرض تحریک قرار نگیری ^_^

اینکه گفتی دیروز با بریجک بیرون بودی استعاره بود؟

اون صفحه که نه
شمارمو که داری پیامک بده

نگار چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:11

هی همچین
دیروز با بریجی بیرون بودم گفت سلام برسونم بهت و اینکه دلش برات تنگ شده

هی هم چه چنینی؟
بریجک و آبجک پی قر و اطفار
منم دلم تنگ شده برای آبجکم، بریجکم و اون زنه
سلااامت باشی و از طرف منم سلام برسون
بگو کماکان لنز رو نمیذاری برات بفرستم یا تجدید نظر کردی میذاری

نگار سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 16:30


آبجک گلی
چطور مطوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد