من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

ریکاوری

مدتیه سرودهای اوایل انقلاب خیلی به دلم میشینه!

من اغلب در حال سوت زدنم =) 

این چند روز هم ناخودآگاه مدام داشتم آهنگ سرود «این بانگ آزادی است» رو سوت میزدم.

با اینکه من حتی یک دقیقه پای تی‌وی نمیرم، عجیبه!


ساتیه‌های راغب روی شعر سبزواری بعد از این قطعه اوووممممم:

اعلام طوفان‌هاست کز هر کران خیزد

آتشفشان قهر ملت‌های دربند است

حبل المتین توده‌های آرزومند است

خیلی حس حماسی میده! به شب یک انقلاب بیشتر میخوره تا فردای انقلاب.


انصافا هیچ سازی قدرت ویولن رو نداره ساتیه‌های ویولن تو این آهنگ بار انتقال حس سرود رو به دوش میکشن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد